בניית דק בגינה

הגינה הביתית שלנו היא חלק בלתי נפרד מהחיים בבית. אנחנו יוצאים אל הגינה בימים שטופי שמש, מארחים בה חברים, אוכלים בה ארוחות משפחתיות, חוגגים בה שמחות ונהנים מזמן איכות עם המשפחה והחברים הטובים. משטחי דק מספקים לנו את הפינה הנוחה ביותר להצבת ריהוט גינה שישמש אותנו בכל אותם רגעים שמחים. מה צריך לדעת על בניית דק בגינה ואיך עושים זאת נכון? הנה כמה טיפים מאיתנו.

בניית דק בגינה

בניית דק בגינה

תכננו נכון – ביחרו במיקום הטוב ביותר להצבת הדק

אפשר להציב דק סמוך למרפסת או ליציאה מהבית, אפשר להתקין משטח דק גם בקצה השני של הגינה. האפשרויות הן רבות ומגוונות. כדאי לבחון היכן נמצאת השמש יחסית לשטח הגינה לאורך שעות היום, איפה נוכל לנצל את השטח בצורה הטובה ביותר ואיזו פינה תהיה נוחה ביותר לאירוח, לארוחה או לכל שימוש אחר בדק. לפני שמתחילים לבנות בודקים ובוחרים במיקום האידיאלי.

ביחרו דקים איכותיים מעצים טובים ועמידים

בשוק כיום ישנם רבים שמציעים עצים לבניית דק או שירותי בניית משטחי דקים. חשוב מאד לבחור בחברה שמציעה לכם דק מעץ איכותי, עמיד וחזק. עץ לבניית דק צריך להיות מלא, מסיבי ועמיד נגד פגעי מזג אוויר. זהו עץ שעבר תהליכים שיאפשרו להתקין אותו מחוץ לבית. חשוב לוודא שמי שמתקין ובונה לכם את הדק משתמש בעצים איכותיים.

בניית דק בגינה – אפשר לבד אך רצויה עבודה מקצועית

בניית דק בגינה הוא תהליך מקצועי לכל דבר. חייבים לוודא שהמשטח חזק, יציב ואפשר לעמוד עליו או להציב עליו רהיטים ועציצים. אם יש לכם ידיים טובות ואתם בעלי ניסיון תוכלו לבנות את המשטח שלכם לבד, אך חשוב לוודא שאתם יודעים מה אתם עושים. בכל מקרה אחר, כדאי להיעזר בחברה מקצועית שמתמחה בנושא. כך תהיו בטוחים שהמשטח הוא בטוח לשימוש ועמיד לאורך זמן.

צרו איתנו קשר:

טלפון: 050-2007191

דוא”ל: [email protected]