בניית מסלעות וגדרות בגינה

לכל בית יש מרפסת, לכל גינה יש גדר. הגדר מגינה על הגינה הפרטית והציבורית ממזיקים, מבעלי חיים, ממכוניות ומשלל פגעים. במרחב הפרטי הגדר מעניקה פרטיות ובגינה הציבורית – תיחום והגנה. בניית גדרות היא אמנות לכל דבר. זאת בזכות המגוון רחב של אפשרויות שקיימות היום בשוק. בנוסף, בניית מסלעות וגדרות בגינה צריכה להיות מקצועית, עמידה לאורך זמן וחזקה. מסיבות אלו כדאי להיעזר באנשי מקצוע.

בניית מסלעות

בניית מסלעות

 בניית מסלעות וגדרות בגינה – מה זה אומר?

תהליך של בניית מסלעות או גדרות בגינה פרטית או ציבורית כולל כמה שלבים. השלב הראשון הוא תכנון נכון, שצריך לקחת בחשבון את גבולות השטח והנתונים שלו, את הצרכים של הלקוח ואת האיזורים הבעייתיים של הגינה. תכנון הגדר כולל בחירה של עיצוב, סגנון, סוג הגדר או האבן, כאשר השוק מציע היום מגוון רחב של אפשרויות. תכנון של מסלעה כולל בדיקה של מיקום, תנאי השטח ואפשרויות השקיה במידה ורוצים לשתול במסלעה צמחים.

לאחר מכן מפשילים שרוולים ומתחילים לעבוד. לכאורה מדובר בעבודה פשוטה למדי, אך בניית גדרות דורשת לא פעם ציוד מקצועי כבד והבנה בבטיחות. גנן מקצועי שמתמחה בעבודות אלו יוכל לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר ולמנוע תקלות בהמשך.

שאלה של בטיחות

בניגוד לשתילה, התקנת צינור או גיזום, פעולות שמי שמכיר את עולם הגינון יוכל לבצע לבדו, בניית גדרות ומסלעות דורשת הבנה גם בתחום הבטיחות. חשוב לוודא שאנחנו מתקינים גדר יציבה, חזקה ובטוחה, שתעמוד בפגעי מזג האוויר ובבלאי טבעי שקורה עם הזמן. כשמדובר בבניית מסלעה, אנחנו חייבים להיות בטוחים שכל סלע מועבר ומוצב במסלעה בצורה הבטוחה ביותר, כך שלא יקרו אסונות.

הדרך הטובה ביותר ליצור גינה מטופחת עם גדר יפה ומסלעה מעוצבת היא לפנות לחברת גינון מקצועית שמתמחה בנושא ותבנה עבורכם את המוצר הבטוח והעמיד ביותר.

נוף ירוק הינה חברה מובילה בתחום ההקמה ועיצוב גינות

צרו איתנו קשר:

טלפון: 050-2007191

דוא”ל: [email protected]