השקיה לגינה – כך עושים זאת נכון

בין אם יש ברשותנו מערכת השקיה משוכללת או שאנחנו משקים את הגינה באופן ידני, השקיה לגינה היא דבר הכרחי כדי לשמור עליה ירוקה, מטופחת ורעננה. בעידן שבו אנחנו מנסים לחסוך כל טיפה, חשוב לדעת כיצד להתנהל נכון ולהשקות את הגינה מבלי לבזבז מים.

השקיה לגינה

השקיה לגינה

קבלו כמה טיפים ליצירת השקיה שהיא גם יעילה וגם חסכונית:

שיתלו נכון: עוד במעמד השתילה בגינה אנחנו יכולים לחסוך במים. יש לא מעט צמחים שאינם דורשים השקיה מרובה. כדאי להתייעץ עם חברה למתן שרותי גינון שיכולה לבחור את השתילים המתאימים לגינה שלכם.

פזרו קומפוסט: קומפוסט מסייע לנו לחסוך במים, הוא שומר על המים בקרקע ומאריך את ההשפעה שלהם על הצמחים.

כדאי לשתול עצים: עצים הם תוספת נפלאה לכל גינה, אך כאשר יוצרים מערכת השקיה הם גם חסכוניים. הם יוצרים צל שעוזר לנו לשמור על תועלת המים לאורך זמן רב יותר.

תחזוקה שוטפת: כדי לחסוך במים צריך לדאוג לתחזוקה של מערכת ההשקיה. בדיקה של טפטופים, בלאי, שליטה נכונה על המחשב כך שלא תהיה השקיה מיותרת, בחירת מרכיבים למערכת שהם איכותיים ומחזיקים זמן רב. כל הדברים האלו יעזרו לנו לשמור על חסכון במים.

השתמשו במים ממערכות הקירור בבית: המזגן מספק לנו מים שיוצאים החוצה דרך צינור הקירור. אפשר להשתמש במים האלו, כמו גם במים מהמקלחת, מהכיור במטבח וכדומה, לאסוף אותם ולהשקות את הגינה.

תעבדו עם חברת גינון מקצועית: חברת גינון מקצועית תוכל לעזור לכם להתקין מערכת השקיה חכמה שהמחשב שלה מכוון ומתועל לצרכי השקיה חכמה. ידע מוקדם לגבי כמה מים הצמחים צריכים, איך להשקות ומתי עוזר לחסוך במים. בעל מקצוע שיש לו ניסיון וידע יוכל לעזור בנושא זה.

צרו איתנו קשר:

טלפון: 050-2007191

דוא”ל: [email protected]